Σε περίπτωση που, επιθυμείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε επειδή δεν είστε ευχαριστημένοι ή δεν σας ικανοποιούν πλήρως, έχετε δικαίωμα να το κάνετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας. Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι άθικτα, δηλαδή θα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που τα παραλάβατε, χωρίς να έχουν φορεθεί, πέραν της δοκιμής, και χωρίς ίχνη χρήσης ή φθοράς και να συνοδεύονται από την απόδειξη ή το τιμολόγιο πώλησης. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους συσκευασία. Σε αυτή τη περίπτωση θα επιβαρυνθείτε μόνο με το κόστος επιστροφής των προϊόντων. Η εταιρία δεν ευθύνεται για ζημίες που ενδεχομένως να προκύψουν στα προϊόντα κατά την διαδικασία επιστροφής τους. Αμέσως μετά την παραλαβή των προϊόντων προς επιστροφή και αφού βεβαιωθεί ότι το προϊόν βρίσκεται στην ανωτέρω κατάσταση και ότι το προϊόν έχει πωληθεί από την εταιρεία μας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, ώστε να συνεννοηθούμε για τον τρόπο που επιθυμείτε, για να σας επιστραφούν τα χρήματα. Η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί το πολύ μέσα σε 15 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος από την εταιρεία μας. Σε κάθε περίπτωση πριν από την επιστροφή προϊόντων για οποιοδήποτε λόγο, επικοινωνήστε μαζί μας.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ

Το κοσμηματοπωλείο Αφοί Τζομάκα δεν ευθύνεται για τυχόν βλάβες και φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους ή λόγω εσφαλμένης χρήσης και σε καμία περίπτωση δεν υποχρεούται σε αντικατάσταση. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος επισκευής και οποιωνδήποτε μεταφορικών αναλαμβάνει ο πελάτης.

Επιπλέον πληροφορίες για τις επιστροφές

Η ευθύνη για τα επιστρεφόμενα προϊόντα ανήκει σε εσάς μέχρι να φτάσουν σε εμάς. Βεβαιωθείτε για τη σωστή συσκευασία τους και ότι δεν μπορούν να υποστούν φθορά κατά τη μεταφορά τους. Το κοσμηματοπωλείο Αφοί Τζομάκα δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή φθορά του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.

Στην περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί από τον πελάτη κατεστραμμένο ή ελλιπές, το κοσμηματοπωλείο Αφοί Τζομάκα έχει το δικαίωμα να:

  • Ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη. Το ποσό της αποζημίωσης ορίζεται βάση της κατάστασης των προϊόντων
  • Να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησης του πελάτη με τη δική του